Daar heb je vrienden voor!

De Stichting Vrienden ADRZ zet zich in om gelden te werven van particulieren, bedrijven en fondsen. Zo is het mogelijk om via deze website vriend te worden en te doneren als particulier of als bedrijf. Een handreiking naar het werk van onze Stichting kan al uit een klein bedrag per maand bestaan. Het gebeurt echter ook wel dat men de Stichting Vrienden ADRZ in het testament opneemt. Bedrijven kunnen naast het leveren van een financiële bijdrage ook goederen of diensten sponsoren. Elke donatie is welkom, want ook met een kleine gift maakt u een groot gebaar.

Particuliere donatie

Word donateur en steun De Stichting Vrienden ADRZ. Dat kan al voor € 25,- per jaar. Als donateur helpt u mee om extra voorzieningen in het ziekenhuis te realiseren en het verblijf van de patiënt prettiger te maken.

meer informatie over particuliere donatie

Help dus mee om méér mogelijk te maken voor patiënten van het Admiraal De Ruyter Ziekenhuis. De Stichting Vrienden ADRZ is financieel volledig afhankelijk van de giften van particulieren, bedrijven en fondsen. Klik op onderstaande knop en doneer online via het donatieformulier.

Bedrijfsdonatie

Helpt u ons om méér mogelijk te maken voor patiënten van het Admiraal De Ruyter Ziekenhuis.

U kunt de Stichting Vrienden ADRZ met uw bedrijf op verschillende manieren steunen. U kunt eenmalig doneren of bedrijfsvriend van de Stichting Vrienden ADRZ worden. Hierdoor versterkt u uw imago als sociaal betrokken en maatschappelijk verantwoord bedrijf (ook intern) en vergroot u uw naamsbekendheid.

meer informatie over bedrijfsdonatie

Enthousiast geworden? Kijk hieronder voor de mogelijkheden.

Ter gelegenheid van uw verjaardag (kroonjaar), een jubileum of geboorte kunt u uw familie en vrienden vragen om in plaats van cadeaus, geld te geven voor een project in het Admiraal De Ruyter Ziekenhuis. Samen met de Stichting Vrienden ADRZ kunt u een project uitkiezen.